Jump to content

Till alla svenska CMBB spelare


Recommended Posts

Ok, kanske inte ALLA, men de i söder i alla fall... bor själv i skåne och tänkte höra mig för om det fanns ett intresse bland CMBB spelare i skåne att träffas och ha ett LAN där man spelar CMBB mot varann...

jag har tillgång till en lokal (en fritidsgård jag jobbat på) och kan nog låna den över en helg.

har tyvärr inte någon hub (inte ens ett nätverkskort på min dator) så det krävs att någon annan står för sådan utrustning...

men om intresset finns kan man ju diskutera det här. smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Hejsan Oddball!

Det ar jaettekul att ser det nagra svenska spelar CMBB ochsa. Tyvaer bor jag inte i Skane men i Norrtyskland naermare Luebeck. Kanske tar du en faerja och vi har en liten slakt ;)

Forlat, jag maste laerna mig mer svenska - men jag maste svara din e-post, eftersom jag tycker om Sverige, svenska spraket och - naturligtvis - svenska flickorna sa mycket.

Haelsninga fran Tyskland!

(Jag uersaekta mig foer men konstigt "Kebab"-Svenka)... en kvart till femton minuter... :D

[ October 07, 2003, 05:26 AM: Message edited by: Da Beginna ]

Link to comment
Share on other sites

BFC, make the Squareheads stop it. I feel like they're talking about me, and it makes me uncomfortable.

Are they talking about world domination? Incontinence? Canada? Make 'em stop.

I demand they insult me to my face.

After all, it must all be about me, mustn't it?

Mustn't it...mustn't it...bugger, that sounds right, but looks awful...

Link to comment
Share on other sites

Jag bor i Malmö så det passar mig perfekt.

Jag hör av mig på din e-post så att de andra (och då speciellt Seanachai) inte får panik!

Finns det möjlighet att dra in lite danskar och tyskar kan det ju bli en hel del spelande.

Fredrik

[ October 07, 2003, 07:23 AM: Message edited by: Beeper ]

Link to comment
Share on other sites

/unlurks

Aye Caramba!

Oavsett hur planerna går så var det kul att "se" lite nordiska ansikten. Jag skulle uppskatta att utmana någon nordbo för att kunna svära och skicka förolämpningar på svenska.

:D

ps. förövrigt anser jag att det där med Seanachai var hysteriskt roligt.....

/lurks

[ October 07, 2003, 08:31 AM: Message edited by: Bubonicus ]

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle gärna "hosta"... eh... alltså stå som värd eller arrangera någon form av turnering via TCP/IP över en helg eller så. Detta kräver förstås att deltagarna antingen masar sig hit till Gbg eller ansluter via bredband/modem.

Jag har eventuellt tillgång till resurser som kan hjälpa till med detta.

Återkommer i ärendet.

Och glöm inte att nämna Berli , han gillar inte heller utlänningar...

-Derfel

[ October 07, 2003, 09:09 AM: Message edited by: Derfel ]

Link to comment
Share on other sites

Ummm... ok... hur många var det nu som var sugna på ett LAN i den lilla hålan furulund (strax norr om Lund) nån helg? det är ju lite avsides, men så har vi en hel fritidsgård med kök o allt tillhandahållet...

men Seanachai kan ju förvisso inte vara med eftersom han inte bor i sverige...

inte Berli heller då givetvis :D

Link to comment
Share on other sites

Det är nästan så att man blir besviken, och det på riktigt. Inga kommentarer från Seanachai nu ännu heller. Borde man bli orolig?

Ifall det blir nånting av Sverigekampen så har jag tillsvidare en intresse att delta. Det är ändå en relativt kort väg från Åbo till Helsingfors (i Fjärran Öster). smile.gif

M

Link to comment
Share on other sites

Originally posted by Seanachai:

BFC, make the Squareheads stop it. I feel like they're talking about me, and it makes me uncomfortable.

Are they talking about world domination? Incontinence? Canada? Make 'em stop.

I demand they insult me to my face.

After all, it must all be about me, mustn't it?

Mustn't it...mustn't it...bugger, that sounds right, but looks awful...

Dont worry Seanachai ! I'm sure they are just working out how to express their deeply held, and passionately argued hate in this strange foreign language so that you can truly appreciate the true feelings that your guts engender in them.

Despisedly yours,

FP

Link to comment
Share on other sites

They're still doing it! And I can tell my name keeps coming up, because I know how it's spelled in foreign!

Alright, you buggers! We've got tons and tons of your bloody descendants around here in Minnesota, and I'm going down to the nearest bar and round some of them up and make them translate this lot!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...